سلام خدمت همه دوستان گلم.

سلام دوستان این متنو از یک وبلاگ گرفتم
 

من از پشت شبهای بی خاطره    

                          من از پشت زندان غم آمدم

من ازآرزوهای دورودراز

                           من از خواب چشمان نم آمدم

تو تعبیر رویای نا دیده ای

                           تو نوری که بر سایه تابیدهای

تو یک آسمان بخشش بی طلب

                             تو بر خاک تردید باریده ای

تو یک خانه در کوچه زندگی

                               تو یک کوچه در شهرآزادگی

تو یک شهر در سر زمین حضور

                                 تویی راز بودن به این سادگی

مرا با نگاهت به رویا ببر

                             مراتا تماشای فردا ببر

دلم قطره ای بی طپش در سراب

                              مرا تا تکاپوی دریا ببر

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:34 ب.ظ http://ice-hell.blogsky.com

علیکم

مینا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

مسعود جان سلام
خوبید؟
ممنونم از پیغامتون و لطفی که بمن دارید...ولی بی انصافی نداشتیما...من دیشب آمدم و پیغام گذاشتم براتون...باز هم پیشتون میام...
همیشه شاد و پیروز باشید.
راستی شعر خیلی قشنگی بودمرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد