کلمات حقیرند ....!

در گذر از کوچه پس کوچه های یک بندر ... نشسته ام باز به نوشتن ..! نوشتن برای تو ...! برای کسی که تمام لحظاتم را از خود پر کرده است ...! و لحظه ای ذهنم را رها نمیکند ...! روزها چه زود میگذرند ...! شبها چه دیر ..! گاهی هم این طور نیست ...گاهی شبها زود میگذرند ... و روزها دیر ..! هر ثانیه انگار ساعتی را مکث میکند ...! و من باز دلتنگ تو ..! یادت هست گفتی: بارانی میخواهی بی چتر ...! روزی میخواهی بی دغدغه ...شبی میخواهی بی اندوه و دلهره ...!؟ آری من هم بارانی میخواهم بی سیل ... روزی میخواهم بی ابر ..! شبی میخواهم پر عشق ...!

در آفرینش کلماتی در ذهنم  و یاد و خاطره ام ..! هر چه گشتم چیزی جز خوبی و یادهای پاک تو نبود ...! چیزی جز تقاطع خاطراتی که از پی هم پی در پی و گذرا می آیند و میروند.

به جمله ای می اندیشم که با هر بار گفتنش تنم میلرزد ..! (~) و با هر بار گفتنش غرق اوهام میشود که باور میکنم یا نه؟  هجوم بی وقفه و آنی تنهایی را بر تنم حس میکنم ..ذهنم از تصورش که لحظه ای بی تو باشم ...! مچاله میشود ..! و در خود فرو میروم ....! به تو می اندیشم ... به رد انگشتانت بر چهره ام ... به جایی که فقط من بودم و تو...!

دلم از به یاد آوردن صد خاطره از تو ..! طعمی شیرین به خود میگیرد ...! هر چه هست ... طعم گس خرمالو نیست ...! طعم شیرین سیب سرخ حوا هم نیست ..! طعم شیرین سخاوتی است که از تو بیادگار در ذهنم حک شده است ...!

انگار که سالهاست در ذهنم آن را پرورانده ام . که تنها از تو بگویم و از تو بخواهم که باز بگویی ..! آنچه در ذهنت پنهان داشته ای ..! و باز هم بگویی دوستم داری ... و باز هم بگویم دوستت دارم ..! تا که مبادا ترک بردارد شیشه نازک دل ...!

 


نظرات 9 + ارسال نظر
بهنام هستم یک درمونده ی روزگار شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.patoghe-ma.blogsky.com

سلام
من از پاتوق مـــــــــــــــــا موزاحم می شم

به ما سر زده بودید ممنون وب شوما هم زیباست
وفق باشید .
B.K

الهه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:24 ب.ظ http://elahe23.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سر زدی.مطالبت مثل همیشه عالی بودن.امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی.

ممنون بابت لینک

اوشگول شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:46 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام دادا...شرمنده که دیر ومدم آخه نبودم...راستی دادا عاشق شدی؟از طرز نوشتنت.....

امید عرب شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:30 ب.ظ http://omidarab.blogsky.com

سلام دوست عزیز امید عرب هستم از سایت www.tur2.com وبلاگ قشنگی داری برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

سرمه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

سلام عاشق...شکا رسیدی یه ذره متلک بپرون! P: خیلی ممنون که اومدی پیشمD: متنت هم خیلی زیبا بود اما نخواستم خشک و خالی بگم قشنگه!

مینا شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:41 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

زیبا بود مسعود جان...
مثل همیشه...
شاد باشی...

سـیــــــــــــاوش یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:35 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

و این بار نیز منم .. مردی که در پشت پنجره غبار گرفته کلامش نشسته است و بر روی آن نوشته است ببار باران ببار از صداقت گفتاری که در تو جاری است....چه خوب یادم هست که گفتی میایی.. و من چه بیتابانه ثانیه های شب را تنفس کردم ...! انگار که دگر بار به زیستنی دوباره مرا خوانده اند ....! مرا به گفتاری تازه تر ... به واژه ایی که هیچ گاه در هیچ محفلی خوانده نشده است ..!. و من اینک برای تو میگویم .. که چه ثانیه هایی را با یاد تو تنفس کرده ام.. که بیایی و برای همیشه بیایی.. روزی که نباشی روز مرگ من است ....! و مرگ من ...! عجب تماشایی است........ من هنوز تو را چشم در راهم

پسرطلا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:39 ب.ظ http://weblog.pesartala.com

سلام دوست عزیز به تالارانجمنهای پسرطلا بپیوندید.در آینده ای نزدیک بزگترین مرجع:ساخت و رفع اشکال سایتها و وبلاگها...آموزش و رفع اشکال انواع نرم افزارها... منبع شعر و ادب کهن پارسی و موسیقی و......ثبت نام :آزاد و مجانی...با ثبت نام خود و دریافت نام کاربری و فعالیت و نظرات و پیشنهادات خود مارا در این امر یاری ببخشید..آدرس:http://www.forum.pesartala.com منتظر یاری سبزتان هستیم یا حق

مینا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:44 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

مسعود جان سلام
خوبید؟
ممنونم از پیغامتون...
سبز و بر قرار باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد