دوستت دارم

بر تقویم 30 اسفند رهایت نمی کنم

بر بازو هایم می خوابانم و میان فصول چهار گانه می چرخانمت

در زمستان      کلاه پشمی سرخی بر سرت می گذارم        سردت نشود

پاییز           تنها بارانی ام را بتو می دهم                 خیس نشوی

بهار           بر چمن های تازه می خوابانمت           تا صبحانه را

با گنجشک ها بخوری

تابستان                        تور کوچکی برایت می خرم              

تا صدفها را شکار کنی        مرغان دریایی             و ماهیان بی نام را

 

دوستت دارم

نمی خواهم تو را به خاطرات دور پیوند دهم

به حافظه قطار های مسافری

تو آخرین قطاری هستی که شبانه روز       بر رگهای دستانم سفر می کند

تو آخرین قطار من            من آخرین ایستگاه تو

 

دوستت دارم

نمی خواهم تو را به آب پیوند دهم        یا به باد

به تاریخ های هجری و میلادی              به جذر و مد دریا

                                                 ساعات کسوف و خسوف

                                        و مهم نیست ایستگاه های هواشناسی

                                      یا خطوط فنجان های قهوه چه می گویند

                                       چشمان تو به تنهایی پیامبر گونه منند
                           
                        
سال خوبی را برای شما آرزو دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز وثوقی جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ب.ظ http://behroozvosughi.blogsky.com

سلام
وبلاگت دل نشین شده
فقط اگه همین راست کلیک رو درست کنی
خیلی عالی میشه
ممنون

نگین جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:46 ب.ظ http://yelena.blogsky.com

سلام ... سال نو شما هم مبارک .. رهایش نکن .. هر لحظه باهاش باش .. شاید تو اون ماله هم باشین پس باید برای هم بمونید ... به امید افتابی بودن روزای زندگیتون .. موفق باشی

مژده سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ق.ظ http://mojdeh-tanhaee.bligsky.com

سلامی دیگر
پدر عشق بسوزه
خیلی قشنگ نوشتی
لذت بردم و باز هم این قسمت را خواهم خواند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد