هرگز فراموشت نخواهم کرد ...!

یک آسمون آبی سقف اتاق دلم را پوشانده ... یک شب پر ستاره که میشود از لابه لای شفافی فروغ نور ماهه چشمان تو  ستاره را چید ..! امشب تمام عاشقانه ام را برای دل تو خواهم گفت ...! تمام آنچه که رنگ به زیستنم زد را که تمام رنگ ها ... تمام کلماتی که اینک از دلم جاری میشوند .. بر اوراقی سفید به سپیدی دل تو را زیبا ترین نوع بیانم خواهم کرد .. تو تمام خاکستری های اندیشه ام را رنگ زدی ... تو تمامی وجودم را سرشار از قوُت عشق ساختی که واژه ها بیایند و کنار هم بنشینند و جمله ای عاشقانه تر برایت بسازند ...!

در آفرینش کلماتی در ذهنم  و یاد و خاطره ام ... از تو ... تمامی ذهنم را در جستجویت گشتم .... تو تمام مرا تسخیر کرده ای ...!

 

 

 

      تو همیشه با نگاهی با شکوه نزدیک میشوی ... پر رنگ میشوی .... و چیزی میان دلم همانند دلهره میریزد ... همیشه با آمدنت شور و شوقی در من جاری میشود ... هنگامی که دیدگانم چشمانت را میبیند تمام تنم از آتشی پر میشود ... و گرم ترین روز تابستان را به یادم می آورد .

با خود می اندیشیدم اگر تمامی دنیا را داشتم ... همه را فدای تو میکردم .. همه و همۀ آنچه , داشته و نداشته ام را ... زیرا که تو همه را به من بخشیدی ...! هر آنچه که داشتی ... هر آنچه که می پنداشتی را به من هدیه کرده ای ...!

تو برترین و بهترین ها را به من داده ای ... هرگز فراموشت نخواهم کرد ...! برای همیشۀ تا انتهای ترین روز باقی مانده از عمرم ... دوستت خواهم داشت ... همانند همیشه ...! و هنگامی که دستانمان در دست یکدیگر خیس از شرمی پاک میشود ... باز هم به تو خواهم گفت :  ...... 

 تو ای یگانه جاودان دل من ... دوستت دارم...~

 

 

                          برای همیشه خداحافظ

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حسین چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://bezanberim.co.sr

سلام ..امیدوارم که همیشه مثل این دفعه زیبا بنویسی..خسته نباشی خیلی خوب بود...راستی من با اجازه لوگوی شما رو گذاشتم تو وبلاگ حقیرم..اگه میشه لطفا شما هم لوگوی منو بذارید......مرسی

نرگس چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

خیلی قشنگ بود... چی بگم یه عالمه حرف و سوال با این متن تو ذهنم اومد باشه سر فرصت... فقط امیدوارم همه چیز روبراه باشه

مهرداد دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ب.ظ http://blogir.co.sr

سلام میشه با هم تبادل لینک یا لوگو بکنیم

Rahim یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://R-tanha.blogfa.com

سلام ... وقتتون بخیر... بد نبود
اما مطالب وبت کمه ....
برات آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد